قوانین و مقررات

 

- زمان بندی ارسال سفارش

تحویل سفارشات در آی بستنی تابع زمان آماده شدن سفارش و ارسال توسط پیک می باشد که بین ساعت 14 الی 18 انجام می پذیرد . آی بستنی تعهدی برای ارسال سفارشات شما در زمان دقیق و یا خارج از ساعات کاری را ندارد!

سفارشات بعد از ساعت 18 ، روز بعد ارسال خواهد شد.

- اطلاعات کاربری

کاربر هنگام ثبت سفارش در آی بستنی باید اطلاعات صحیح وارد نماید و نادرست بودن اطلاعات میتواند منجر به لغو سفارش شما شود. اطلاعات کاربران نزد تیم آی بستنی محفوظ است و به غیر واگذار نخواهد شد.
برای درج آدرس به نکات زیر توجه کنید:
 

  •     مسئولیت تأخیرهای ناشی از آدرس و محله غلط یا نادقیق بر عهده کاربر است.
  •     آدرس خود را به دقت انتخاب کنید .
  •     آدرس را دقیق و به همراه پلاک و طبقه و واحد درج نمایید.



- بروزرسانی اپلیکیشن آی بستنی

مشتریان میبایست بروزرسانی های اجباری را انجام دهند و مسئولیت ناشی از استفاده نسخه‌های قدیمی بر عهده کاربر است.

- پرداخت در اپلیکشین آی بستنی

پرداخت در اپلیکیشن آی بستنی بصورت آنلاین ، استفاده از اعتبار کیف پول و تحویل درب منزل ممکن می باشد. پرداخت هایی که نا موفق باشد و مبلغ از حساب کاربر کسر شود معمولا حداکثر تا 72    ساعت مبلغ به حساب کاربر بازمیگردد.
برای سهولت در فرایند خرید میتوانید کیف پول خود را شارژ کنید و از آن برای خرید ها استفاده کنید.

- لغو سفارش

1- لغو سفارش توسط مشتری
مشتری امکان لغو سفارش خود را تا قبل از اینکه وضعیت سفارش در برنامه به حالت "در حال آماده سازی" تغییر پیدا نکرده است خواهد داشت. در اینصورت مبلغ پرداختی  سفارش در کیف پول مشتری شارژ خواهد شد تا امکان استفاده از اعتبار خود را در سفارش های بعدی داشته باشد.

2- لغو سفارش توسط فروشگاه
اگر فروشگاه بعد از دریافت سفارش امکان محیا کردن سفارش به دلایلی از قبیل کمبود موجوی سفارش یا حجم بالای سفارشات را نداشت ، وضعیت سفارش در برنامه به حالت "برگشت شده" تغییر پیدا خواهد کرد . در اینصورت مبلغ پرداختی  سفارش در کیف پول مشتری شارژ خواهد شد تا امکان استفاده از اعتبار خود را در سفارش های بعدی داشته باشد.

- کیفیت محصولات

تیم آی بستنی تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین کیفیت محصولات عرضه شده در اپلیکیشن خود بکار خواهد بست. لذا با توجه امکان ارائه محصول با کیفیت نامناسب (به دلایلی از قبیل گرمای بیش از حد دمای هوا و تکان های ناشی از سرویس پیک )غیر محتمل نیست. لطفا در صورتی که سفارش تحویلی از کیفیت کافی برخوردار نبود ، مشکل را از طریق یکی از راه های پشتیبانی با ما در میان بگذارید.

- پشتیبانی

پشتیبانی اپلیکیشن آی بستنی در 7 روز هفته از 9 صبح تا 12 شب  آماده پاسخوگیی و رسیدگی به مشکلات مشتریان را دارد.